Category Archives: Just For Fun

[SHARE] MUSIC BANK JAKARTA 13.03.09

went to Jakarta at 7 am …~

up there, around 10 o’clock queues at ticket exchange

very hot and tired. but to meet our idol, we keep the spirit !

and tried to take pictures. for relieving fatigue.
finally we got through ticketing and body checking ~ and be able to enter the venue
we have to queue again for long hours. because we were only able to enter the stadium at 6 pm
we finally get into the stadium and take pictures before the concert started ~
the concert will begin at 8 pm. and before the concert started they play some music video
yeah. it’s started.
finally they turn off the lights in the stadium. and the audience turn on their lighstick ~
get snap of andhika pratama kekeke~
Indonesian traditional Dance as the opening concert
yeahhh and highly anticipated wait … artists showed up to greet the fans ~
Super Junior Kyuhyun, 2PM Taecyeon, Nadia Mulya, and (tha women who i forgot her names : sorry) as the MC
first performance from Teen Top with Miss Right ~
technical errors. and make Teen Top should perform 2 times
sorry I can not tell you everything.
but if you want to see the photo I took.
click here !!
i have fancam of them ~ but too lazy for upload with bad connection .. so sorry ~
that day became a very exciting day. because I get to meet my idol ~
especially. INFINITE that I’ve been eager to see them perform directly …
13.03.09 SO FAR THE BEST EVER MOMENT at 2013 :”)

PHOTOS BY : @yalialia

Iklan

EXO’s new album tracklist LOL

well,, Let’s see !!!

  1. – I am the manliest (Luhan ft. SHINee’s Taemin)

  2. I wanna take a ride on your wushu stick (Kris solo)

  3. – Not gay

  4. – Papa (Mama answer)

  5. Bbuing Bbuing (sehun solo)

  6. – Strip (cover by Kai)

  7. – Year 3000: the comeback

  8. – Forever young

  9. – See you in another 3000 years


RLAB!! XD /dead/


Cc : wufan-snc

[VIDEO] EXO Rehearsal Lucifer with Shinee

 

when SHINee start sherlock , from back to front : 0:36

left : baekhyun , sehun , xiumin , tao , kai , kris

right : chen , luhan , D.O , suho , yixing , chanyeol

kekeke~ It’s ok Kris, it’s not your fault, they shouldn’t have placed a wall there LOL

 

cc : @YT xxwaltz123xx

[PHOTOS+VIDEO] Special Guest for Weekly Idol wednesday 12/12/26

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000007733

woooww uri Ilhoonie ..

please show us your Kyeomi Player kekeke~

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000012100

and …..

urii KYUZIZI woooooow!

kriik kriikk~

 

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000013367

wooooossshhhh~

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000014567

yeeaahhh they’re one of my favorite member!!!

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000017467

Mental Breakdown Kyuzizi

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000020100

ilhooniee what are you doing ???

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000023900

 

arrggghh i want to be defcon and hyungdon hyung who kissed uri kyuzizi >,<

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000025867

uri KYUZIZI Mental BreakDown again !!!

주간아이돌 75회 예고편 (High).flv_000027067

 

i think i can be better than Hyungdon and Defcon hyung kkkkk~

 

watch this video preview !!

 

cc : @YT DarakTV

 

[MUST WATCH] Our EXO going CRAZY !!!

[fancam] 120810 EXO KTV (long ver.) @ S.M. ART EXHIBITION.flv_000144533

 

 

0:48 Luhan , seriously , WTF ?! 😀 perverted mind 😀

1:37 aigooo Baekyunie what aye you doing with your hands?

1:44 Chen & Kris *O* Lay is just staring at the camera and probaly thinking “Oh god, I’m surrounded by idiots” 😀

2:14 Chen & D.O *O* kkkk, the Grandpa Suho is too high ♥

2:35 Chen & Chanyeol *O*

3:31 Go home Suho , you are drunk 😀

3:45 Kai is just staring like he wanted to murder someone 😀

My brain can’t handle this 😀 But seriously , change the dealer ;D

 

recommend video !!! you are must watch this video guys !!

our EXO so funny >,<

 

cc :@YT kriswu712

 

[ENG Trans] SBS STRONGHEART w/ Teuk Academy, SHINee’s Jonghyun, Taemin, DBSK Yunho & Changmin etc

SHINee’s Jonghyun reveals on Strong Heart that his noona’s ideal type is none other than Eunhyuk.

Leeteuk showing Jonghyun’ nuna (older sister) picture with Roo!

She’s beautiful right ?

Jonghyun was so proud when they showed the photo of his older sister, “Isn’t she so cute?!!”

Jonghyun says he gets extremely extremely jealous of his sister’s boyfriends

Strong Heart MC asked Jonghyun if his sister and his girlfriend fell into the water, who would he save first? Jonghyun answered his sister. (MC asked again) If it was his mother and sister who would he save first? Jonghyun said “My mother is very good at swimming!!” LOL funny JJong :))

 

Teuk’s chair is army in color & Hyuk is wearing an army camouflage cardigan & they say he wore it specially

 

 

eng Trans : @shawolindo

detik 22-23 yang waaaw sekali …*aigoo minno goon*

yup!!! udah pada tau kan dengan debut perdananya Minho SHINee di dunia drama . emang sebelumnya minho pernah debut di dunia akting khususnya film . minho pertama kali membintangi sebuah film berjudul “Pianist” . tidak tanggung tanggung dia berperan sebagai pemeran utama.

untuk seorang aktor , adegan yang cukup menantang (re:kiiseu) pasti udah ga asing lagi dong . tapi bagi aktoor yang merupakan member dari boyband papan atas yang memiliki ribuan bahkan jutaan fans (lebe) ituu tuuhh aduuhh annoying banget !!!

niih dehh sebelumnya pasti pada udah tau kan kalo si minho emang udah pernah kisseu di film perdananya “Pianist” .

 

 

dan kalo ga salah juga di iklan ETUDE HOUSE dia kisseu sama Sandara Park (2NE1) gatau deh tuh soal kena apa ngga .

 

dan dari jaman noona neomu yeoppo pun minhoo pernah melakukannya bersama nichkhun (?)

dan sama taemin waktu SWC II Seoul

okee skip itu cuman games ..
kalo yang di SWC no comment dehh .. seoalnya cukup banyak menuai kontroversi hhh~ (kalo sama cowo mah udah biasa #eeeh)

 

dan yang teranyaar nihhh si minhoo kisseu di drama terbarunya ..

To the Beautiful You. Dia kisseu sama Sulli lawan mainnya di drama ini. sebenernya ngga kisseu juga siih . bisa di bilang ini tuh poppo . kkkk~

niih screen capnya .

dan ini videonya .. silahkan lihat antara detik 22-23 …

dan apa komentar kalian tentang hal ini .

gue sih biasa ajaa (boong)

 

cr : as tag

Baguus niihh hehe

pada mauu ? gue siih mauu . lumayan untuk menyemarakkan SMTOWN_INA nantii 22 septembeerr. siapa yang nanti tanggal 22 september nonton  suammi/para isterinyaa ??  kkkkkk~

Tugas yang merambah menjadi Curhatan (?)

Awalnya ada tugas bahasa Inggris gituu. gue di suruh buat karangan sebanyak 1 paragraf tetang apa yang gue ga suka.

dan ini lah apa yang gue tulis :

entahlah itu bahasa inggrisnya bener apa kaga? (ketauan pake google terjemah) (v)

yaaa pokonya ini tugas jadi berasa curhat  . hehehe

_sekiaan_

Mendadak kepikiran ini anak ! “biaaaaaaaann!!!!” #CurhatDikit

tau deh kenapa mendadak inget lagi sama nih anak hhahaha…

lucu banget abisnyaaa

ini nih ada satu video yang ga pernah gue lupain dari dulu ampe sekarang!

unyuuu banget kaaannn??? wuiiihh >,<

pasti sekarang udah gede deh!

cerita singkat :

sebelum kenal K-pop gue dulu tuh sempet suka banget sama Idola Cilik

hahaha ga tau kenapa kalo inget ini tuuh bawaannya pengen ngakak aja gitu. antara heran kok bisa dan kokk bisa siih gue suka (?) hahaha.. yaahh kayanya sih faktor lingkungan aja gitu yah.. sempet dulu itu bener bener ababil banget deh ampe sempet galau mau nekat ngelive hahah parah deh..

dan sekarang emang bener bener berpaling ke K-pop yang bener bener bisa buat galau tanpa sebab haha ..

 

bias gue jaman dulu tuh bukan

 

bukan ..

 

dan bukan juga..

 

tapii ini..

 

 

 

iniii ..

 

ini juga nih ..

 

dan yang paling gue gilai adalah ini..

ini anak tuh suaranya bikin merinding banget!

 

_SEKIAN POSTINGAN RANDOM GUE KALI INI_

*brb download video video idola cilik*